Průběh montáže LPG

Průběh montáže LPG

 

Zvažujete-li montáž LPG připravte si prosím velký a malý technický průkaz.  Z velkého technického průkazu pro nás budou důležité informace – počet válců, obsah motoru, výkon v kW a rok výroby vozidla.

Před samotnou montáží s vámi jeden z našich zaměstnanců obejde auto, ukáže vám možnosti plnění, velikost nádrže a umístění přepínače s ukazatelem paliva. Popřípadě domluvíte montáž FlashLube(přimazávání ventilů) a dalších zařízení.

Možnosti plnění jsou dvě. koncovka plnění v nárazníku nebo externí koncovka schovaná pod víčkem benzínového hrdla.

  • altalt

Jelikož je dnes auto pro většinu z nás nepostradatelné při cestách do práce, do školy či pro práci ve firmě, snažíme se provádět montáž pohonu na LPG v co nejkratším možném termínu. Montáž trvá většinou 2 pracovní dny a po tuto dobu vám jsme schopni zajistit náhradní vozidlo pouze za cenu projetého paliva.

Montáž začínáme od tzv. „zadku“ v kufru umístěním nádrže s multiventilem a plnícího hrdla či externí koncovky. Poté se instaluje měděná trubka o průměru 6 či 8 mm, kterou se dopravuje LPG do motorové části vozu. Dopravní trubka spolu s elektroinstalací se vedou společně s brzdovými trubkami po podvozku vozidla.

V dnešní době se používají převážně nádrže toroidní, tedy místo rezervního kola. Nádrže jsou upevněny skrze karoserii středovým šroubem, aby se zamezilo jakémukoliv pohybu. Nádrže pod autem, jsou navíc umístěny převážně v originálním koši pro rezervu či přídavně staženy ocelovými pásy.

Pak přijde na řadu „předek“ tedy motor vozidla. Do motorového prostoru instalujeme Reduktor, Plynové vstřikovače, Řídící jednotku pro plynový pohon, Senzor tlaku plynového systému a dále volitelně např. FlasLube.

Do kabiny vozu se instaluje přepínač s ukazatelem stavu paliva.

  • alt

Po samotné montáži se natankuje plná nádrž LPG z důvodu zaplynování systému a kontrole těsnosti.

  • alt

Pak přijde na řadu kalibrace řídící jednotky a seřízení systému. 

Přestavěné vozidlo vám předá proškolený pracovník a zodpoví vaše případné dotazy ohledně montáže a obsluhy systému.

Doporučujeme přijet na první bezplatné seřízení po najetí cca 1000 km, které se dělá z důvodu kontroly systému v běžném provozu a případnému doseřízení  v rámci záruky. 

U nás bude proveden zápis o přestavbě do velkého technického průkazu. Vy tuto přestavbu nahlásíte na příslušném dopravním inspektorátu, kde vám bude LPG zapsáno i do malého TP.

 

 

Poptávka spolupráce - formulář