Přímé vstřikování

U motorů se vstřikuje benzín přímo do spalovacího prostoru. U starších motorů (nepřímé vstřikování) se naopak benzín vstřikuje do sacího potrubí před sací ventil. Z toho důvodu, nesmí být odpojeny benzínové vstřikovače a musí být cca 10% přívstřik benzínu k LPG. Vše ale závisí na stylu jízdy. 

 

Při zájmu o montáž je důležité:

 

1) Po kliknutí na odkaz níže se dostanete na seznam vozů s přímým vstřikováním benzínu označovaných FSI, TSI, GDI a podobně, která umíme přestavět na alternativní pohon LPG. Tyto vozy jsou již výrobcem LPG zařízení (Tartarini) odladěny.

Je důležité, aby souhlasil:

- typ a označení auta

- motorizace a kód motoru

- řídící jednotka benzínu

 

2) Pokud Váš vůz (motor) v seznamu vozů není, tak lze s výrobce (Tartarini) vytvořit odladěný sw. pro Vás vůz. Což znamená, že Váš vůz se vezme na osciloskop, změří se patřičné hodnoty, které se zašlou k Tartarini ke zpracování základní emulace sw., kterou pak následně dopracujeme a doladíme. Může se také stát, že výrobce po prozkoumání dat zjistí, že sw. nebude fungovat, tak pak se přestavba nerealizuje.

U obou případů jsou možné přestavět zatím 3 a 4 válcové motory. 5, 6, 8 válcové motory se zatím vyvíjejí.

 

Pro kontakt a doplňující informace nás kontaktujte 

 

Poptávka spolupráce - formulář